خوب گوش کردن را یاد بگیریم گاه فرصتها بسیار آهسته در میزنند . . .

beatarmam|بیت ارما

بیت ارما.بیت منو تو ارما

عنوان آگهی

‍ تکست رپ اجتماعی ( منم مقدسم )

  • ۸۹۷۰

 تکست رپ اجتماعی ( منم مقدسم )


نشسته یه گوشه و بغض کرده قرقش
پشیمون از این که صدا میزد تو رو عشق

میگه حیف من که توی دام یه زنیکم
فکر نمیکردم به رویاهام بزنی گند

بده واسه مرد بگن حرف زد الکی
همه حرفام نیست مثل متلکی

که گاهی باهاش میشه تو رو به دست آورد
چیزی آروم نمیکنه منه بی اعصابو

فراموش کن ناز و عشوه هاشو
گفتم دوست دارم؟ نه خانوم اشتباه شد

سربه سرم نذار راتو بکش برو خانوم
واسه بی وفایی محکوم نکرد تو رو قانون

کار تو بود که باعث شد یه لاشی شم
جنسیتو بیخیال بعضی دلا شیشن

مثل دل من که خیلی وقته تیکه تیکست
مثل یه آدم خیلی تنها و بی کس

سلامتی اون که یه صدای دورگه داشت
داد بزن دلت شده پر اگه داش

میگن خدا خلق کرده ما رو قوی
چرا پس پیش تو میشم خوار و خفیف ؟

من مختو زدم و تو دلمو زدی
برو خوش باش با نفر بعدی

همه بی خبرن همیشه از دل یه مرد
چرا نامرد نیستم اینه گله ی من

پسر اونیه که محتاج  آغوشه
همون که حاضره واسه ی تو داغون شه

از ترس عشوه هات یه جای ایمن نداره
نشد دل بدی بهش بی منت آره

تو واسش نمیشی تک پرا
ولی اون میرنه رگ برات

هرجا میشینی میگی تکیه گامه
نشد حرفاشو بهت بگه کامل

میخوای دست بگیریش ندی پا بهش
ولی اون تو رو عوض نکرد با بهشت

دلخورم از حوای آدم فروش
به آدم میگفت دوسش داره تو روش

ولی خنجرو از پشت فرو میکرد
و یه رابطه ی تازه رو شروع میکرد

همه میگن که تو یه ضعیفه ای
پس چرانشدم من حریف این

حس تلخی که از رفتنت برام موند
بازم من و سیگار و غم فراوون

بهت دلمو دادم ولی دادی پسش
تو چی حالیته از محبت و از عشق ؟

میگن دختر مظهر عاطفست
مظهر عاطفه اصن منو یادت هست ؟

اشکامو کسی ندیده چون یه پسرم
همیشه مرد بودنمو زدن توی سرم

تو وجودتون وفا نیست یه ذره
ولی من مجرمم چون اسمت پسره

اگه بگم شدی نفس واسم
بهم انگ میزنی که هوس بازم

تو چیزای خوب خانوما مقدمن
سمتت میدوئم سمتم بیا دو قدمم

من که کل زندگی واسم دامه
ولی تو رو نجات میده باز اندامت

تو رو نجاتت میده چشم و ابروت
و بچه پولداری که میخوابه شب روت

اون تو رو میخواد واسه منافعش
من مجرمم تو جایی که خلافه عشق

من هوس بازم چون خالیه جیبم
مردم و بدتر از زن بیوم

واسه وصف دردم ندارم لغت اصن
ای کاش بدونی که منم مقدسم

—---------------------------------------------
🎼 تکست جدید و زیبابه نام(منم مقدسم)
📌 در سبک:رپ
📌 کاری از:سینا ستاری

share

logo-samandehi