خوب گوش کردن را یاد بگیریم گاه فرصتها بسیار آهسته در میزنند . . .

beatarmam|بیت ارما

بیت ارما.بیت منو تو ارما

عنوان آگهی

بیت و تکست آهنگ چرا بدی از زد بازی و هیچکس

  • ۲۵۷۰۱

بیت و تکست آهنگ چرا بدی از زد بازی و هیچکس

اینترو : (سهراب ام جی و سروش هیچکس)

هه هه … هیچکس و زدبازی … ام جی … هیدن

امشب باهم … کلی حرف دارن … آخه چرا؟! الله وکیلی مشکلت چیه با ما
ورس ۱ : (سهراب ام جی)
زاخار با ما چرا بدی / مگه تنت میخاره انگاری ترا زدی
انقد نکن نگا رفیق یهو میشه دعوا مرافه / بعدش حرفاخرافه
اگه کل داری میگم بیان فردا سراغت مثه کاجبین / کرکات بریزه انگاری واجبین
همه دوستا با منن / شدم اوستا کار اصن / تویه روستاهام امضا میخوان دوستارا ازم
دور و ور ما دیگه کیف کوکه / پ تنها جایی که منو ببینی فیس بوکه
نزار قرار شب دیگه با سردار شهر / چون میدم سوارت شن اینا مثه قطار شب
تو که فحش میدی فقط وقتی پا تلفنی / میگی قاتل خولی ولی دلشو نداری بیای مامله کنی
همه لات بازیات واسه مامانه بوده / خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده


کروس : (سهراب ام جی و سروش هیچکس(


واااااااااااای بد شده با من چون از حد و مرز رد شده کارم /یه چیزایی میگه انگا جنگ شده واقعا
چرا بدی چرا بدی چرا بدی
واااااااااااای بد شده با من چون از حد و مرز رد شده کارم / یه چیزایی میگه انگا جنگ شده واقعا
چرا بدی چرا بدی چرا بدی … زاخار


ورس ۲ : (سروش هیچکس(


سلمونی نرو با ما بد باش فقط / میزنیم کلتو باشی حتی کچل
فرق از وسط فرق از بقل / قرمز مده میکنیم رنگم عوض / حرف زدنم هست مرهم مریض
تو اروپا بهم میگن دست مسیح / بسه دلیل با ما به از این باش که هستی با خلق زمین
بالا اییم و میخوریم پلوتون سیر / میشیم و لیس / میزنیم کهکشان و میخوریم شیر / ترمز بریدیمو میکنیم زیر له
این زندگی هر روز زشت تر میشه / پس ما تند میریم جلو سپری شه
همینه که گوش میکنه نوه ت همش به من دیگه / بعد ندیده نبیره نتیجه
اینه که رپ تو تاریخ ایران شد یه پدیده / شک قوی به کل مملکت داد با ما نباش بد دیگه خب؟ فک کن سنجیده


کروس : (سهراب ام جی و سروش هیچکس(


واااااااااااای بد شده با من چون از حد و مرز رد شده کارم / چیزایی میگه انگا جنگ شده واقعا
چرا بدی چرا بدی چرا بدی
واااااااااااای بد شده با من چون از حد و مرز رد شده کارم / چیزایی میگه انگا جنگ شده واقعا
چرا بدی چرا بدی چرا بدی … با ما


ورس ۳ : (مهراد هیدن)


آره اینجا داستانی داره / رفیقت که راس وامیساده پاسگاه می خوابه
الکی فشار نیار زاخار باشگاه نیس آخه / زیر پامون مچاله میشی تو پاسکاری آره
بجاش یکمی سنو هل بده بالا / بجا فحش به ما برو گل بده بابا
تو این ۴ دیواری که هواتو داره / چون اگه دست ما بیفتی میشی خراب و پاره
بهتره هیچ وقت نخوره تو گذرت به ما / آسمونه بالا تنها نقطه مشترک ما
مهراد بالاتر از اینه بشه درگیر قضیه / نظر کسیه که نمیده تغییر عقیده
تحت تاثیر بقیه تو یه دقیقه دریده / مثه سگ هاری که به یه غریبه پریده
ما ها بهترینیم این طبیعت ماست / اگه نمیفهمی بکنم اون شقیقتو باز

کروس : (سهراب ام جی و سروش هیچکس(
واااااااااااای بد شده با من چون از حد و مرز رد شده کارم / یه چیزایی میگه انگا جنگ شده واقعا
چرا بدی چرا بدی چرا بدی
واااااااااااای بد شده با من چون از حد و مرز رد شده کارم / یه چیزایی میگه انگا جنگ شده واقعا
چرا بدی چرا بدی چرا بدی … با ما
اوترو : (مهراد هیدن)
چرااااااا بااااا من بدی چرااااااا بااااا من بدی چرااااااا بااااا من بدی چرااااااا بااااا من بدی

بیت و تکست آهنگ چرا بدی از زد بازی و هیچکس

4kia.ir
logo-samandehi