خوب گوش کردن را یاد بگیریم گاه فرصتها بسیار آهسته در میزنند . . .

beatarmam|بیت ارما

بیت ارما.بیت منو تو ارما

عنوان آگهی

تکست رپ رایگان به نام مرد خونه

  • ۹۳۰۰

تکست رپ رایگان به نام مرد خونه

منم مثل خیلیا یه مرد خونم

ببین رگ غیرتی هست توی جونم

باید زنده بمونم باید که بتونم

درسته که میره بالا هی هزینه

اما چه میشه کرد آخه قسمت اینه

من هنوز ازپانیفتادم

میجنگم برای خانوادم

با خنده ی بچه هام خوب منم شادم

همسرم رو دوست دارم ازته دل

آره هستم اهل همین آب و گل

اهل همینجام منو غریبه ندونین

مهرناشناسی روی پیشونیم نکوبین

منم دارم دلی توی سینم

حاضرم بمیرم اما نبینم

که همسرم میکنه دست دراز

پیش نامرد یا که حقه باز

اگه رو پیشونیم میبینی تو چروکی

اینا نیستش دلیل کله پوکی

درسته کارگرم اما توی دلم دریاست

درون سینه ی من اردوگاه غم هاست

منو ندون تو یه بیسواد و پست

تو چه میدونی چقدر دل من شکست

حاجی تو که غرق ناز و نعمت هستی

تویی که پشت میزت تکیه دادی نشستی

تو چه میفهمی که چیه درد تنگدستی

نمیخوام بکنم با جملات تردستی

اما بلانسبت نگی به من که تو خرهستی

درسته کارگرم ولی هستم مرد خونم

واسه اهل خونم میگذرم حتی از جونم

حاجی درسته تو داری مقام

درسته که تو صدتاشرکت داری سهام

اما منو اینطوری نکن نگام

منو تقدیرم زدکارگرم کرد

گرچه پاهام از خستگی ورم کرد

اما شکر میکنم بازم شکر خدا که سالم آفرید

نان آورم کرد

حاجی قسم به کعبه ای که دورش چرخیدی

درسته که به حال من خندیدی

اما خنده نداره حال من ندار

خواهشا اسمی تو رومن نذار

خداروشکر که میخورم نون حلال

دلمم هستش مثل شیشه زلال

نقش پدر دارم توی خانوادم

درسته کارگرم ولی هستم آدم

خدایا شکر که روی پام ایستادم

logo-samandehi