خوب گوش کردن را یاد بگیریم گاه فرصتها بسیار آهسته در میزنند . . .

beatarmam|بیت ارما

بیت ارما.بیت منو تو ارما

عنوان آگهی

دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی خونت آباد

  • ۶۴۴۴

دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی خونت آباد

دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی خونت آباد با لینک مستقیم و پخش آنلاین

---------

متن آهنگ مرتضی اشرفی خونت آباد

 

دیدی چه کاری دادی دستم

دیدی به خاک سیاه نشستم

دیدی خرابه جنس دل سنگت

دیدی رفتی مثه چینی شکستم

خونت آباد منو دیوونه کردی

خونت آباد خونمو ویرونه کردی

مثل من غل و غش کجا برات هست

خونت آباد کجارو میخوای بگردی

خونت آباد منو دیوونه کردی

خونت آباد خونمو ویرونه کردی

مثل من غل و غش کجا برات هست

خونت آباد کجارو میخوای بگردی

یه طرف من که بی اجازت هنوزم جایی نرفتم

یه طرف تو تو و خاطراتی که یادم نرفتو نرفتو

تو چی داری فقط حرفو وعده های سر کاری

تازه حالم داره روبراه میشه اگه بذاری اگه بذاری

خونت آباد منو دیوونه کردی

خونت آباد خونمو ویرونه کردی

مثل من غل و غش کجا برات هست

خونت آباد کجارو میخوای بگردی

خونت آباد منو دیوونه کردی

خونت آباد خونمو ویرونه کردی

مثل من غل و غش کجا برات هست

خونت آباد کجارو میخوای بگردی

تبقل

share

چنل ما

4kia.ir
logo-samandehi