خوب گوش کردن را یاد بگیریم گاه فرصتها بسیار آهسته در میزنند . . .

beatarmam|بیت ارما

بیت ارما.بیت منو تو ارما

عنوان آگهی

‍ تکست رپ ( خنده)

  • ۴۷۲۹۱

بیب
‍ تکست رپ ( خنده)

کروس:

(نگو به من که من بازندم
من میجنگم واسه آیندم

من زندگی رو میدم شکستش
باید صبرکنم اونم به وقتش

تو بازی عشق ، کلی زخم خوردم
ولی باز داد میزنم من بردم)

خدا سختیارو به ما وعده داد
ولی جاش به ما سلاح خنده داد

همه رنجاتو بسپار به قهقهه
واسه نسل جدید اینه تنها اسلحه
پس  الان بلند بخند بازم ازتهه
 
دلو ولو شوبازم تو روی زمین
غمو بده شکست آره  با همین
حسی که داری میگیری از خنده
پس خنده بهترین طرفنده

واسه هر غمی سریع نگیر آبغوره
بزن بیرون از خونه نگو رام دوره

حتی اگه سکه ی بخت به تو پشتشه
بازم بخند و بذار باز غما کشته شه

همه رفقای پسر پی تیغ زدنن
رفیقای دخترم پی جیغ زدنن

چی میمونه واسه تو از این رفاقتا؟
شاید کمی تجربه شاید کمیم خطا

ولی چیکارکنیم ؟ آره اینه مساله
تو این دنیایی که همه جاش هست تله

اینو بدون که خنده دوای درده
خنده مثل آتیش تو ی هوای سرده

دلامون از اولش  گرفته بود
چون که شیشه ی دلای مارو گرفته دود

دود آتیش همین نسل سوخته
دنیا دلای مارو با یه وصله دوخته

افقای دور گرچه واسه ما تاره
گرچه حرف از امید واسه ی ما خنده داره

ولی معجزه میکنه همین خنده
فاز دپرس چیه آخه سیخی چنده

کروس:

(نگو به من که من بازندم
من میجنگم واسه آیندم

من زندگی رو میدم شکستش
باید صبرکنم اونم به وقتش

تو بازی عشق ، کلی زخم خوردم
ولی باز داد میزنم من بردم)


share

چنل ما

چنل بیت ارما

4kia.ir
logo-samandehi