خوب گوش کردن را یاد بگیریم گاه فرصتها بسیار آهسته در میزنند . . .

beatarmam|بیت ارما

بیت ارما.بیت منو تو ارما

عنوان آگهی

تکست پاپ عاشقانه به نام گیتار

  • ۳۱۸۳۲

تکست پاپ عاشقانه به نام گیتار

ارما

بازم اومد یه روز نو این عاشق دست به گیتاره
حالم خوب شه یا بدتر شه به چشمات بستگی داره

 

از آوازای غمگینم شدن همسایه ها عاصی
نگاهی کن به این عاشق با احساسم نکن بازی

*****************************

( { دوست دارم من  } این جمله هنوزم واسه من تازست
نمیشم خسته از تکرار آخه عشقم بی اندازست

 

من و سازم به ساز هیچ کسی جز تو نمی رقصیم

بذار آواز من عشقو میون ما کنه تقسیم )

 

🎼🎼🎼🎼🎼🎼ملودی🎼🎼🎼🎼🎼🎼

نگام کن تا بفهمی که چقد داری برام ارزش
نگات میگه دوسم داری خودم میفهمم از طرزش

 

میشینم منتظر بازم از اینجا رد بشی شاید
میخوام باشی کنار من باشه روی سرم سایت

 

میخوام باشم کنار تو همیشه وقت دلتنگیت
چشات عاشق کشه باید برای اون چشا جنگید

 

چیکار کرده چشات با من که هی مشتاق دیدارم
شبا تا صبح به عشق تو میفتم جون گیتارم

*****************************

( { دوست دارم من }  این جمله هنوزم واسه من تازست
نمیشم خسته از تکرار آخه عشقم بی اندازست

 

من و سازم به ساز هیچ کسی جز تو نمی رقصیم

بذار آواز من عشقو میون ما کنه تقسیم )

share

چنل ما

4kia.ir
logo-samandehi