خوب گوش کردن را یاد بگیریم گاه فرصتها بسیار آهسته در میزنند . . .

beatarmam|بیت ارما

بیت ارما.بیت منو تو ارما

عنوان آگهی

تکست پاپ جدید به نام مونس

  • ۱۱۴۴۲

تکست پاپ جدید به نام مونس

تکست پاپ جدید به نام مونس

ملودی

شدی تو همدم و مونس واسه این قلب بی مونس
میخواستم دور بشم از تو ولی پاهام نمی تونست

 

تو این دنیای رنگارنگ چرا خوردی تو به پستم
چی دیدم من توی چشمات که دست از زندگی شستم

 

دلم از عاشقی خون بود تا این که کرد تو رو پیدات
چشام وقتی تو رو دیدن لبام آهسته گفت ای داد

 

یه احساس عجیب انگار میون ما قدم میزد
نگاه مست تو تیشه به کوه طاقتم میزد

*****************************
( دل بیچاره ی داغون نگا کن مونده چی واست
دیدی باختی بهش آسون تا یه لبخند زیبا زد

 

گذاشتم پشت دستم داغ نرم سمت کسی بازم

ولی غافل از این که من تو بازی به تو میبازم )

 

ملودی

چی دارم واسه ی گفتن به این قلب پر آخه من
چرا عشق مثل همیشه بازم اومد سراغ من

 

خودت میدونی این روزا به تو بدجور دچارم من
میدونی که جز آغوشت ندارم هیچ کجارم من

 

تو کاری کردی که قلبم بره یادش همه درداش
تو کاری کردی که هیچوقت نشه چشم از چشات برداشت

 

چشام وقتی تو رو دیدن گذاشتم پا رو تصمیمم
دیگه عاشق کشی بسه بهت گفتم که تسلیمم !

*****************************
( دل بیچاره ی داغون نگا کن مونده چی واست

دیدی باختی بهش آسون تا یه لبخند زیبا زد

 

گذاشتم پشت دستم داغ نرم سمت کسی بازم

ولی غافل از این که من تو بازی به تو میبازم )
۲ بار

4kia.ir
logo-samandehi