خوب گوش کردن را یاد بگیریم گاه فرصتها بسیار آهسته در میزنند . . .

beatarmam|بیت ارما

بیت ارما.بیت منو تو ارما

عنوان آگهی

تکست پاپ احساسی فوق العاده زیبا از مهدی آرایش بنام فرصت بده

  • ۶۲۹۷۰

نرو بی من به احساسم نفس بده 
اگه میری برو ولی دنیامو پس بده 
عوض نشو اصلا دوست ندارم که 
بهت یه احساس تازه ای دست بده 
نفس بکش بذار دوباره پیدات کنم 
هواتو از اینجا نبر بذار نگات کنم 
بهم امید بده خودترو ازم دور نکن 
بذار باز بتونم تورو صدات کنم 


به هوای بودنت عادت دارم 
منو از عادتم نگیر 
سعی نکن ازم دورتر بشی 
احساس سماجت نگیر 
کنارم دوباره دنباتو ببین 
دلخوشیمو تو این ساعت نگیر 
منو بفهم کمی درکم کن 
دنیامو ازمن راحت نگیر 

رو تقدیر این خونه گرد تنهایی نپاش 
سخت نگیر این خوشیو از هم نپاش 
فرصت بده تظاهر نکن حس کنم بد شدی 
تو همونی که دنیامو میریزم بپاش 
بی تفاوت نشو این عشقو خودت ساختی 
نمیتونی ساده بری نمیتونی بگی باختی 
لج بازی نکن همجوره عوض میشم 
خودت میدونی منو خیلی خوب شناختی 


به هوای بودنت عادت دارم 
منو از عادتم نگیر 
سعی نکن ازم دورتر بشی 
احساس سماجت نگیر 
کنارم دوباره دنباتو ببین 
دلخوشیمو تو این ساعت نگیر 
منو بفهم کمی درکم کن 
دنیامو ازمن راحت نگیر

share

....

logo-samandehi