خوب گوش کردن را یاد بگیریم گاه فرصتها بسیار آهسته در میزنند . . .

beatarmam|بیت ارما

بیت ارما.بیت منو تو ارما

عنوان آگهی

آهنگ جدید مهدی جهانی من دلم تنگه

  • ۵۸۸۸

آهنگ جدید  مهدی جهانی  من دلم تنگه

بیت

ترانه و شعر آهنگ من دلم تنگه مهدی جهانی

دلتنگه چشماتم هیچ وقت اینقد تو زندگیم نمیخواستمت
حسرت تو دنیامه کاش هیچ وقت من تو رو از دست نمیدادمت

من دلم تنگه بوی بارونه اون که ترکت کرد الان پشیمونه
دستاتو میخوام تو دستای سردم کاش نمیرفتم ترکت نمیکردم

من دلم تنگه بوی بارونه اون که ترکت کرد الان پشیمونه
دستاتو میخوام تو دستای سردم کاش نمیرفتم ترکت نمیکردم

تکست آهنگ من دلم تنگه مهدی جهانی

هر جا باشی به خدا اونجاست دلم خواهشا نرو نه نیار روو خواهشم
دنیای من چشماتو بده دنیامو بگیر از این قلبه عاشقم

فکر تو گره خورد به لحظه های من
بدونه من جایی نرو که سخته واسه من نرو سردمه نزن به خاطراته من

من دلم تنگه بوی بارونه اون که ترکت کرد الان پشیمونه
دستاتو میخوام تو دستای سردم کاش نمیرفتم ترکت نمیکردم

من دلم تنگه بوی بارونه اون که ترکت کرد الان پشیمونه
دستاتو میخوام تو دستای سردم کاش نمیرفتم ترکت نمیکردم

تبقل

4kia.ir
  • مث این که این آهنگه مد شده خخخ

    منم باید تو سایتم بزارم 😊😊😊
    پاسخ:
    خخخخخخخخخخخخخخ
    اهنگاهیی ک دوس دارم میزارم

  • دستتون درد نکنه ، دیگه لازم نیست دنبالش بگردم :)
    پاسخ:
    خواهش میکنم

  • :)
    پاسخ:
    جان
  • عالی مثل همیشه
    پاسخ:
    فدااااااااااااااااااااااااااااااااااااات

  • صداش قشنگه ‎:)‎
    پاسخ:
    عشق منه
    داشم مگه میشه صداش بد باشه
  • سلام آقامحسن
    پست جدیدم درباره فیلم گرفتن در مجالس عروسی و جشن ها و نادیده گرفته شدن حقوق افرادی که می رقصیدند بود و سوء استفاده هایی که ممکن از عکس ها بشه وقتی گوشی سرقت شه بود 
    نکات کلیدی رو خدمت تون عرض کردم 
    موفق باشید 
    پاسخ:
    ممنونم 

  • منم دلم تنگه
    پاسخ:
    اوخی
  • ____________@@_@__@_____@
    ___________@@@_____@@___@@@@@
    __________@@@@______@@_@____@@
    _________@@@@_______@@______@_@
    _________@@@@_______@@______@_@
    _________@@@@_______@_______@
    _________@@@@@_____@_______@
    __________@@@@@____@______@
    ___________@@@@@@@______@
    __@@@_________@@@@@_@
    @@@@@@@________@@_____
    _@@@@@@@_______@_____
    __@@@@@@_______@@_____
    ___@@_____@_____@_____
    ____@______@____@_____@_@@
    _______@@@@_@__@@_@_@@@@@
    _____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@
    ____@@@@@@@__@@______@@@@@
    ____@@@@@_____@_________@@@
    ____@@_________@__________@
    _____@_________@_____
    _______________@_____
    ____________@_@_____  
    پاسخ:
    وووووووووووووووااااااااای 
    چقدر زیبا 
    ممنون
logo-samandehi