خوب گوش کردن را یاد بگیریم گاه فرصتها بسیار آهسته در میزنند . . .

beatarmam|بیت ارما

بیت ارما.بیت منو تو ارما

عنوان آگهی

تکست سنتی رایگان شادم

  • ۴۹۷۱

تکست سنتی رایگان شادم

شادم ز شراب خویش        این حال خراب خویش

از زاری و از غصه               از رنج و عذاب خویش

{از زاری و از غصه  هرگز نمی نالم به عشق تو می بالم

ای سوال دیرینم               شادم ز جواب خویش}

{گر دروغ و حیلت بود عشق تو و این حالت

ای دروغ شیرینم  شادم زسراب خویش}

{از چهره ی زیبایت چشمم شده روشن باز

من عکس تو را دارم در درون قاب خویش}

{یک بار تو را دیدم با دیده ی خون از دور

یک چهره به من بنمای از زیر نقاب خویش}

{عاشق شدم و روشن من را نبود فرجام

عاشق نهراسد هیچ از فکر عقاب خویش}

---------------------------------------

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.web-abzar.ir

4kia.ir
  • سلام
    خیلی باحاله کارات 
    میتونی ضد صهیونیسم هم بخونی؟
    برای مهدویت؟
    اینجور کارا جدیده 
    البته مایکل جکسون هم از همین مضامین میخوند
    پاسخ:
    سلام دوستم
    اینو یکی از دوستان نوشته
    من کارم بیت
    #عشقی
logo-samandehi