خوب گوش کردن را یاد بگیریم گاه فرصتها بسیار آهسته در میزنند . . .

beatarmam|بیت ارما

بیت ارما.بیت منو تو ارما

عنوان آگهی

تکست دیس لاو رایگان به نام خدا بیامرزدت

  • ۱۳۱۸۰

 

رپ ( لحن آرام ) :

بگو به چه دلیلی ساده دلو کندی
منو توی پیاده روها تو ولو کردی

 

غم نبودنت باغ دلو بیابون کرد
شدم آخرسر یه علاف خیابون گرد

 

یادت میاد بهت گفتم نذار اشکم بریزه
یادت میاد چقد بهت گفتم قلبم مریضه

 

واسه بدست آوردنت رفتم هر راهی
حالا دارم میرم زیر تیغ جراحی
*********************
این آخرا ازم میپرسیدن چرا عبوسم
این آخرا شبی نبود که عکساتو نبوسم

 

این عاشقو کردن دکترا هم دیگه جوابش
قبل مرگم بیا ملاقاتم واسه ثوابش

 

ببین به خاطر چشای تو کارم کجا کشید
بی معرفت قرار نبود تو مال من بشی ؟

 

نامرد عشق تو بود که اینطوری منو زدش زمین
دوستم میگه گفتی متاسفم فقط همین ؟
*********************
کروس :

( حالم رو ببین/ مجروحه دلم دیگه دارم میرم
هیچ وقت ندیدم/ سنگدلترازتوتواین عالم بیرحم

مدیونی به من/ چون کردی به عشق پاکم خیانت
سرده نفسام/ میرم دیگه من دیدار به قیامت ! )۲ بار
*******************
رپ ( لحن آرام ) :

میرم اتاق عمل آخر کار جسدم بیرونه
شاید تو این لحظه دوست پسرت ماشینومیرونه

 

واسه رفتن به یه جای قشنگ واسه صفا کردن
بی لیاقت خیلی سخت بود به عهد وفا کردن ؟

اگه ازت پرسیدن چیکار کردی با دلش
اصلا خجالت نکش بگو بودم قاتلش

 

محاله که این سری مشکل من حل بشه
دکترا همش میگن که مشکل از قلبشه
*********************
رپ ( لحن خشن ) :

توی اتاق عمل تنم مثل گوشت قربونیه
لباسای دکترا هم قرمز و خونیه

 

آره بی فایدست ساعت ها تلاش بی وقفه
نگاهای مادرم فقط رو به سقفه

 

داره دعا میکنه از خدا پسرشو میخواد
پشت در اتاق عمل پره داد و بیداد

 

دکتر من بیهوشم به جای من اشهدمو بخون
مادرم کو نشون ندی جسدمو به اون

 

خائن بی وفاییات ریخته شاخ و برگمو
ولی بیخیالی چون با چشات ندیدی مرگمو

 

وقتی دکتر داره میده به من شوکای آخرو
لابد عشقت تعریف میکنه جوکای آخرو

دکتر دیدی جواب نمیده شکافتن سینه
آره ساده بودی دل من عاقبتت اینه

 

مثل پروانه چرخیدی دورش ولی دور زدت
چقد غریب بودی خدا بیامرزدت !
*******************
کروس :

( حالم رو ببین/ مجروحه دلم دیگه دارم میرم
هیچ وقت ندیدم/ سنگدلترازتوتواین عالم بی رحم

مدیونی به من/ چون کردی به عشق پاکم خیانت
سرده نفسام/ میرم دیگه من دیدار به قیامت ! )

 

 

logo-samandehi