خوب گوش کردن را یاد بگیریم گاه فرصتها بسیار آهسته در میزنند . . .

beatarmam|بیت ارما

بیت ارما.بیت منو تو ارما

عنوان آگهی

تکست پاپ ( تجربه )

  • ۷۷۹۱

تکست پاپ ( تجربه )

🎼 🎼 🎼 🎼 🎼 🎼 ملودی🎼 🎼 🎼 🎼 🎼 🎼

آروم آروم پیش تو عشقو کردم تجربه
دوست دارم همراه تو بگذره شب تا صبه

لحظه های زندگیم که با تو رویایی شده
عشق تو برای من شروع یه تولده
*********
(کی منو شبیه تو میتونه دیوونه کنه
منو با نگاه گرم پابند این خونه کنه

کی میتونه مثل تو با من بسازه خاطره
غیر ممکنه چشاتو تا ابد یادم بره

غیر تو کم تر کسی پیدا میشه مثل خودم
بی دلیل نیستش که من اینجوری وابستت شدم

قلب من برای تو میکوبه تو هر ثانیه
غیر از عشق تو برام هر چیز دیگه فانیه )

🎼 🎼 🎼 🎼 🎼 🎼 ملودی🎼 🎼 🎼 🎼 🎼 🎼

آروم آروم پیش تو عشقو کردم تجربه
دوست دارم همراه تو بگذره شب تا صبه

لحظه های زندگیم که با تو رویایی شده
عشق تو برای من شروع یه تولده

کی شبیه تو منو از غصه ها میده نجات
نمیشه هیچ عاشقی رو جز خودت گذاشت به جات

کی شبیه من مگه پیگیر هر دقیقته
خودتم میدونی که عشقم به تو حقیقته
*********
(کی منو شبیه تو میتونه دیوونه کنه
منو با نگاه گرم پابند این خونه کنه

کی میتونه مثل تو با من بسازه خاطره
غیر ممکنه چشاتو تا تا ابد یادم بره

غیر تو کم تر کسی پیدا میشه مثل خودم
بی دلیل نیستش که من اینجوری وابستت شدم

قلب من برای تو میکوبه تو هر ثانیه
غیر از عشق تو برام هر چیز دیگه فانیه )

4kia.ir
  • واو.....
    حیلی عالیه..
    ممنون استاد آرما ، اینا رو خودتون می سازید ؟
    پاسخ:
    سلام عزیز
    من استاد نیستم  دوستم
    ای کار یکی از بچه هاس
logo-samandehi