خوب گوش کردن را یاد بگیریم گاه فرصتها بسیار آهسته در میزنند . . .

beatarmam|بیت ارما

بیت ارما.بیت منو تو ارما

عنوان آگهی

تکست پاپ جدید به نام به همه میگم

  • ۸۱۲۰

تکست پاپ جدید به نام به همه میگم

اون رفته و نمیرسه دست من بهش
هیچ کسی مثل اون نکرد قلبمو لهش

 

واسم نموند حتی کمی اشتیاق
هرکی منو دیده میگه چرا غرقه کشتیات

 

به همه میگم حلقه زده اشک توی چشم
به همه میگم منم میخوام مثل تو بشم

 

به همه میگم که کشیدی دور منو تو خط
واسه گفتن دردم ندارم لغت

 

بهت قول میدم مثل من بد میشه حالت
اون که عشقته تو یه شب میشه بی خیالت

 

ول میکنه تورو اون که بهش چسبیدی
یه روز از این روزا تقاص این کارو پس میدی

 

یه جایی حس میکنی تو بوی عطرمو
اعتراف میکنی ندونستی قدرمو

 

یه روز حس میکنی چقد خالی مونده جام
میای و میگردی پی رد پام

*****************************

( به همه میگم بهم سر نزد
میرم پیش خدا میکنم گله ازت

 

میگم کاری کرد از عاشقی خسته شم
واسه خدافظی تکون نداد دستشم ) ۲ بار

 

 

به همه میگم نگرفتی سراغی تو ازم
میگم بی وفایی واسه حرفم میخورم قسم

 

به همه میگم که تو چقد بد بودی باهام
حالم جوری بده که دنبالم نمیاد پاهام

 

این دیوونه بدون تو ستاره تو شباش
نداره و بیخیال فکرش نباش

 

میخواد این دفعه حرف دلو واسه همه بگه
تا کی آخه روی همدیگه چفت باشه لباش ؟

*****************************
( به همه میگم بهم سر نزد
میرم پیش خدا میکنم گله ازت

 

میگم کاری کرد از عاشقی خسته شم
واسه خدافظی تکون نداد دستشم ) ۲ بار

 

اون رفته و نمیرسه دست من بهش
هیچ کسی مثل اون نکرد قلبمو لهش

 

واسم نموند حتی کمی اشتیاق
هرکی منو دیده میگه چرا غرقه کشتیات

 

به همه میگم حلقه زده اشک توی چشم
به همه میگم منم میخوام مثل تو بشم

 

به همه میگم که کشیدی دور منو تو خط
واسه گفتن دردم ندارم لغت

logo-samandehi